Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 2152 ggr
Saiop
0

Nybliven hundägare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag är en tjej som sedan 14 år tillbaka har varit inbiten hästmänniska. Men för 16 dagar sedan blev jag ägare till en liten JRT tjej på 5 år. Busig och aktiv, men samtidigt lugn. Stamtavla och har hos tidigare ägare fått 3 kullar.

Har aldrig haft hund tidigare så detta är väldigt nytt för mig. Men min pojkvän har alltid haft hund runt sig. Så, nu kommer ni nog höra mer från mig på denna sida. Då jag säker kommer att ha massor med frågor om allt möjligt. =)

Saiop
0

Bravehearts Wilma

ophelia
0

Grattis till att ha blivit med hund och en Jack Russell dessutom.GladEn liten sötnos.

//Sylvia

[Empisen]
0

Grattis, vad roligt & vilken fin tjej! Glad

[Emma-Rhino]
0

Grattis! Du kommer inte att bli besviken! Jättefin tjej. Och välkommen till sajten!

Saiop
0

Tack så mycket alla! I söndags var vi på travet för första gången och det var spännande. Men det var tråkigt att stå still och titta på hästarna, istället för att få vara med och springa :P

[Emma-Rhino]
0

naw så söt =)

Saiop
0

#6 Ja, det var verkligen en spännande upplevelse för henne :)

[Emma-Rhino]
0

åt hon mycket skit? =)

Saiop
0

Inte någonting… Hon total ignorerade skiten, konstigt tyckte jag :P Idag var hon även med min pojkvän när han skodde och han erbjöd henne en bit hov, som hundar brukar älska, den total ignorerade hon också :S haha

LinaK
0

#9 haha, en bit hov? Tungan ute Aldrig hört att hundar brukar gilla.

Grattis till söta tjejen! så charmig.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Saiop
0

#10, alla hundar jag har träffat älskar det! :D Tack så mkt!