Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettaktivering
Läst 2588 ggr
nagithas
0

Behöver hjälp med lite tips

Behöver hjälp med tips på tricks som jag kan lära min jack russell och hur man går till väga för att lära dem de.

Min hund kan redan sitt, ligg, rulla runt, stänga skåpluckor och lådor, dansa (ställer sig på bakbenen och snurrar runt). Vad kan man mer göra? Har väl egentligen massor med ideer men vet inte hur jag ska gå till väga för att lära henne dem.

[Emma-Rhino]
0

va duktig hon är! Är inte alls bra på sånt, Teddy är inte så vig eller smidig. =)

Städa vet jag flera som lär sina hundar. Vet dock inte hur.

Men här på sajten finns många trickkunniga som kan hjälpa dig, hoppas jag =)

LinaK
0

Vinka, "pang" - död hund (hunden lägger sig på sidan), sitta fint, 1 + 1 och så ska hunden skälla två gånger Tungan ute , backa, slalom mellan benen, hopp över benen, hoppa upp på matte/husses rygg.
Kom på dom just nu. Du får googla och se om det finns några beskrivningar hur man utför dom. Kanske kan ge beskrivningar på några senare när jag hinner.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

tezzla
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

skäms - blås hunden i ansiktet för att se om du får en reaktion, det funkade inte för mig så jag tog en tejpbit och kllickade när han försökte få bort den med tassen, här är första försöket utan tejp

tezzla
0

sitt fint  är ju lätt att lära in, fast jag säger kanin, det brukar fungera att sätta en godis ovanför huvudet på dom flesta hundar, prata = morra/låta), vart sitter man? = hoppa upp på stil bänk

här är några gamla på min ast

tezzla
0

jag var sjuk och hade tråkigt en dag så jag dammade av min gamla keyboard i boden