Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 3187 ggr
ophelia
0

Mina hundar fryser

Nu när vi börjar få minus grader så fryser mina Jackar.Gör era det också.Tyvärr så gillar de inte att ha kläder på sig vilket ju skulle vara en lösning.Hur gör ni andra som har frusna hundar???

/Sylvia

[Emma-Rhino]
0

Jag har aldrig fått intrycket av att Teddy fryser. Och min andra hund har samojed i sig så hans päls är så himla tjock så han fryser definitivt inte. Men Teddy har iaf ett fleece fodrat regntäcke.

Men gillar de inte kläder så vette tusan. Fast teddy gillar inte sin jacka, och inte mini heller men jag bryr mig liksom inte om det riktigt. Har vi väl kommit utanför dörren så glömmer de att de har kläder på sig.

Hannasjessie
0

min hund fryser, speciellt när hon är nytrimmad och inte har någon päls kvar knappt. Hon får ha varmetäcke, nu när vi kör agility får hon ha på det när hon värms upp.

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

nagithas
0

min hund fryser så pass mycket att hon inte ens vill gå ut. beställde ett täcke från hurtta idag. Får se om hon tycker om att gå ut då.

ophelia
0

Hmmm enda alternativet är väl att få igång dem ordentligt då med att springa och röra på sigGladMatte får vara förebild fast jag har ju inte samma ork som hundarna.Kanske får prova något på Ally i alla fall som är slät och tunnpälsad Oskar får pälsen växa på så han blir ett hår monsterFlört

//Sylvia

[Emma-Rhino]
0

Jag tycker hårmonster är gulliga =)

[Empisen]
0

Hugo är väldigt frusen av sig, går inte att göra så mycket, han har ett täcke som hjälper till att hålla honom varm, för övrigt försöker vi hålla igång så mycket vi kan Glad

tezzla
0

jag kör täcke på min russel, köpte ett av märket buster förra året eftersom han växte, iår ska han få ett nytt, ett hurtta

Julia-Sirocco
0

Min hund blir väldigt lätt frusen. Jag brukar sätta på henne ett täcke. Ibland så får hon gå utan och då springer hon en del men det märks till slut att det blir väldigt kallt åt henne.

Xondah
0

Min Jrt är inte lätt frusen av sig, men på kvällspromenaden som vi gick för en timme sedan var det runt 18 minus grader så då ville han in snabbt, medans min lapska med polarpäls helst inte vill gå in alls..tokar. :p

Min jrt avskyr ju täcken och vägrar gå ett steg med täcke på sig. Har i alla år försökt att få honom att tycka om sina täcken men icket.

Enda gången han accepterar täcke är i bilen om det är paus i träning så musklerna inte ska bli kalla. Men att vistas ute med sånt på sig är tydligen skamligt…tjurskalliga gubbe. ;o