GOTT NYTT ÅR
Vill önska alla underbara människor och djur på denna underbara sajt ett gott nytt år. Hoppas inte att ni liksom jag sitter med livrädda hundar i knät. Teddy bryr sig inte men Zac gör'at =(
Ser fram emot ett bra 2011 med er alla!
Gott nytt år alla jack russell-älskare!
Nu hoppas vi på ett bra 2011.
Sigges första nyårsafton gick jätte bra. Han verkade mest fundersam vad det var som small, men sen så somnade han gott. Vår andra hund bryr sig inte ett skvatt.. puuuh! Jag hade fasat för nyår, för jag vill verkligen inte ha en hund som är rädd.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

God fortsättning på det nya året
Vi sov oss igenom tolvslaget
Hoppas det inte betyder att vi ska sova oss igenom året.
//Sylvia
Tyvärr så hade vi det kämpigt med smällarna :/
Mvh Hannasjessie. :)
Gott nytt, vi var vakna, sambo hoppade till för varje smällare de brände av, hunden och jag låg som två potatisar i soffan, jag full i mat och Madicken sovandes efter mycket bus, hon vaknade till när de började smälla, suckade och somnade om. Sen gick vi ut på en promenix när det har minskat med smällandet. Hon brydde sig inte. Skönt som tusan. Mamma och pappas dvärgspets är livrädd och bara skakar, tycker synd om honom. Skönt att vi slapp det.
detta har jag missat, vi hade lugnt nyår hemma med mat och film, yatzys första nyår, han var kvar hos uppf tills 2 jan så han skulle slippa det när vi skulle hämta honom 5 mån gammal.
vi var ut och det small högt, han blev intresserad och skulle efter, han sov hela kvällen, vaknade vid tolvslaget och suckade högt när han sömn blev störd, allt gick bättre än väntat, han hakade på dom stora och tog allt med en klackspark, vilket var skönt, han kan vara så osäker på saker ibland