Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 2030 ggr
nagithas
0

Något roligt

Satt och tittade på TV i lugn och ro ikväll och min lilla jack russell madicken tuggade på ett ben bredvid mig. Garderobs dörren var öppen och strumplådan ligger längst ner där. Madicken går dit med hennes ben och gräver ett hål mellan strumpor och trosor och diverse annat, lägger ner benet där och börjar putta över trosor och strumpor över benet som hon lagt i hålet hon grävt. Har inte varit i strumplådan på hela veckan då nytvättade underkläder finns på annat ställe. Undrar nu hur många ben jag har där eftersom alla ben hon fått i veckan verkar ha blivit uppätna väldigt snabbt. Önskar att jag hade filmat det hela för det såg så roligt ut, speciellt när hon gick dit tre gånger efteråt för att kolla så allt stå rätt till och att benet var nergrävt. :P

[Emma-Rhino]
0

haha =) de är roliga de små liven. =)

Lindasvovve
0

ha ha det är ju en grävande hundras vi har med att göra Tungan ute

undrar om du finner mer än tuggande ben där Flört

Lindasvovve
0

ha ha det är ju en grävande hundras vi har med att göra Tungan ute

undrar om du finner mer än tuggande ben där Flört

[Yezz-an]
0

Nergrävda tuggben hittades överallt när min JR var valp och unghund. Nu när hon är 'vuxen' så gömmer hon bara bollar under soffan och skohyllan. Sen kan hon börja voffa på dom om dom håller sig gömda för länge Skrattande

nagithas
0

Ibland undrar man vad tusan det är hon vill ha, då har man tagit bort ett ben från henne för tre dagar sen och lagt det på en hylla och inte ens kommer ihåg själv att man lagt den där. Nedanför sitter hon och skäller och vill ha benet och ger sig inte förräns hon fått det.

[Yezz-an]
0

Hahahaa! Känns igen Skrattande