Vad sägs om en Russell träff?
Ja som rubriken lyder, skulle det inte vara skoj med en Russell träff?? Nu bor vi nog i olika delar av sverige kan jag tänka mig men vi kanske skulle kunna fixa något ändå? Ett ställe alla skulle kunna tänka sig åka till?
Det behöver inte vara nu i vinter utan kanske framåt Vår/sommaren
Jag har inte tillgång till bil, men skulle kunna ta mig en bit kommunalt. Vart bor ni någonstans och hur långt skulle ni kunna tänka er att åka?
Vi finns iaf i Stockholm 
Det vore superkul! :D Bara att dom flesta inte brukar bo där jag bor, hehe. Jag bor utanför Mariestad som ligger i västra götaland :)
Mvh Hannasjessie. :)
#2 Ja det är ju rätt långt bort! 
jag bor utanför söderhamn, har ca 2 timmar till sthlm, vi brukar vara på hundträffar i hellasgården, vi är på =)
#2 Kollade vart det låg nu, såå jätte långt bort var det inte! 
#4 Härligt! 
#4 Hur ser det ut vid Hellasgården? Är det inhägnat? ^^
nej det är ett motionscenter, vi brukar vara på en gräsplätt vid parkeringen och köra lydnad, fika och ha lite selar med så folk kan prova på wp mm, sen ta koppelpromenader
#7 Aah okej 
Jag vill jätte gärna gå på träff! Är ju ny i hundägandet och allt, så det skulle vara toppen att träffa andra JRT ägare. Jag och min lilla Wilma finns strax utanför stockholm =)
#9 Toppen! 
Det hade varit jätte roligt, dock bor jag i Småland. Så det är lite långt till er andra :-(
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#11 Åh vad synd.. 
Men vi får se om ni planerar någon plats och sådär så kanske jag kommer på något vis. Man vet aldrig om det går att lösa
De flesta verkar ju bo kring stockholms-området.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#13 Ja, vi får se vart & när det blir 
Det bästa vore ju att ta det i vår, då det börjar bli varmare. Inte roligt att stå och frysa!
Jag och Hilma kommer gärna, en träff skulle vara jättekul! 
Medarbetare på Sphynx iFokus
Om det fortfarande är aktuellt så hänger jag gärna med med min Gregory (8mån Engelsk Jack Russel hane)
/Timo
#4 hellasgården är nära mig så jag är på!
Vad kul att fler vill hänga på! Som sagt var så är det planerat lite längre fram mot våren, så vi får diskutera datum o.s.v när snön börjar försvinna 
blir det något ska jag verkligen försöka komma. Utan Teddy dock, då han verkligen inte tål andra hundar och är åksjuk, men vore jättekul å träffa er alla =)
Vi bor i motala, östergötland och de tar ca 4 timmar att åka till sthlm :)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Jag bor somsagt i Mariestad, i VG. Tyvärr svårt att åka någonstans. Har inte körkort, och man kan inte få sina föräldrar att skjutsa vart som helst :/
Finns tåg och buss 
#23 Ja men det är inte alltid man vågar, haha ;)
kmr du Hanna så går det alltid att lösa så vi kan hämta upp dig vid tåg/busstationen till träffen och skjutsa dig tillbaka till stationen
Okej, vore verkligen kul med en träff iallafall! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om ni inte har haft träffen än är vi också väldigt sugna på att komma. Vår Molle på lite mer än 1 år är väldigt sugen :)
vi har inte haft någon träff än, men det kanske vore bra att planera in ett datum, tid och plats? så alla kan kolla om dom är lediga den helgen? vi kmr gärna
Det tycker jag! Nu är faktiskt våren här snart 
Ni får komma med förslag på datum, jag kan nog anpassa mig :)
Vi bor i Sthlm. Säg ett datum så kommer vi :)
Vad sägs om nästa helg i sthlm på hundön vid drottningholm? Där får alla hundar springa lösa :)
vi kan tyvärr inte då, vi åker till flen nästa helg och lämnar av russeln hos uppf en vecka, så vi har ingen jrt med oss hem på söndag
Okej men välj en helg ni, så ser vi till att vi kan :)
Helgen den 16 elr 17:e?
Hur tar man sig till "hundön" kommunalt? 
Tänkte om du visste vad närmsta busstation heter EmelieMolle.
kör på utan oss om 16 eller 17 passar, vi åker och lämnar av Yatzy nu ihelgen för dom ska låna honom nästa helg!
man tar sig dit med buss. Åker till busshållplatsen som heter Orangeriet.
Tezzla, det är roligare om fler kan. Vilken helg kan ni?
23:e, 24:e då? 
#36 Är det 177:an?
ja för oss passar 23 och 24. Japp 177an.
#39 Kanon, då ska det inte vara några problem att ta sig dit för oss iaf 
Empisen, vi försöker få ihop fler jackrussell till träff.
Det är ju några stycken som skrivit i tråden, vi får hoppas att dom tittar in igen och kan hänga på 
Mm precis. Vore ju roligt med fler.
Vi kommer iallafall :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Ja va roligt. När kan ni komma?
jag fyller jämt i påsk, 22 april ska vi på spårkurs, sen 24 fyller jag år och får massa besök, men 9, 10 maj eller helgen efter?
är det ok att ta med amstaffen också?
Vi kan i maj. hur stor är amstaffen? för molle är väldigt liten för att vara jack russell.
amstaffen kmr INTE släppas lös med okända hundar pga av hans bagage, han är omplacering och har 6 attacker i sitt bagage, men han är liten, han väger 23,8 kg, leker ju med min russel sen han var 5 mån, han är liten med, snart 2 år och 6,6 kg… men om vi endå ska åka så vore det skönt att ta med och socialträna och ta en promenad
jag har 3 weight pull selar i "russel storlek" om några skulle vilja prova på?
och en till fråga, inte för att det spelar roll, russel som russel, men är det någon mer än jag som har en SKK reggad som kmr?
Jag vet inte angående amstaffen pga hans bagage. Men vore kul om vi fick träffa dig och jack russelln.
Juste det hade jag glömt, är påskhelgen den 23:e 24:e så kan inte jag heller..
Vi kan nog också i Maj, det skulle inte fungera på lördag 30 April då?
#48 Ta jätte gärna med dig selarna, har länge velat köra med Hugo!
Jag tar troligtvis med mig min Schäfer korsning också, men bara kanske..
Ang amstaffen så ska det nog inte vara några problem om h*n nu är i koppel, Hugo blev attackerad av en för ett tag sedan, så jag vet inte hur han reagerar på just amstaff efter det som hände.
För övrigt är Hugo jätte snäll om han inte möter en väldigt dominant hund, som vill bossa över honom, för då lägger han sig inte utan slår tillbaka.
jag vet att ingen kan veta ang astn, jag skrev bara så alla vet, jag är inte så mycket för att släppa mina hundar med okända, även om det "bara" är massa russlar, det är fortf terriers och det kan lätt bli spänningar/stress… men som sagt, vi kmr gärna och träffas, kör lite wp, promenad och annan träning? sen är det valfritt vem som vill släppa sina hundar med andra, jag tycker det är lika kul endå, att bara få komma iväg och träffa lite hundar/människor
min ast är rätt lugn, bra träning för rex med nya hundar, lika för Hugo, är alla hundar kopplad så är det ju bara ta det lugnt så alla hundar får känna sig trygg
lördag 30 april kan funka om det inte blir så sent, vi ska ha wpuppvisning/loppis en heldag 1 maj på kennelklubben, vi har ju en bit att åka till sthlm
Vi skulle ju kunna ta en tid på förmiddagen, eller runt lunch, 11-12-13 tiden. Blir det sent för dig då Tezzla?
Sen får man självklart välja att stanna hur länge man vill, några kanske bara vill stanna någon timme 
den låter kanon, vi är på, vilka fler kan =)