Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettaktivering
Läst 2392 ggr
Ankan2001
0

Gryt

Tränar ni i gryt med era russllar?

Hannasjessie
0

Jag gör inte det med min, men det märks att hon har det i sig. Hon gräver hål i trädgården ibland, haha ;)

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

angelica75
0

Samma här.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

[Emma-Rhino]
0

skulle vilja men har inte den kunskap som krävs. Kanske någon som tränar det som kan skriva en artikel om det?

Ankan2001
0

Jag är nybörjare inom området. Abo har varit på tre träningar. Men grythundklubben i västernorrland som anordnar träningarna har kunniga personer på plats.

Ankan2001
0

putt

ShitGoose
0

Nej, men skulle vilja börja :)
Precis som #1 sa så märks det att hon har det i sig, många gropar i trädgården har vi xD

Men samtidigt som jag vill börja är jag lite osäker.. Vill inte att det ska bli ännu värre än vad det är nu så att hon bara tänker på att gräva hela tiden.

Medarbetare på Sphynx iFokus

Ankan2001
0

Träningsgrytet här är byggt i trä. Bilder från byggandet finns på http://www.grythundklubben.se västernorrlandssektionen och nyheter.

[Empisen]
0

Nopp, inge gryt här, kommer inte bli något heller, har träffat ett par grythundar och dom är (inge illa menat) helt knäppa, det enda som cirkulerar i deras huvud är att jaga och gräva..

Skulle inte klara av en sådan hund då jag har smådjur och sen så skulle det vara allmänt trist om man verkligen inte brinner för det :)

LillaBenice
0

nej det jag vi inte med våra t¨å jrt men precis som #1 sa så märks det tydligt då dom gräver så fort dom får vra ut och även i bland på promenader

Ankan2001
0

Min Jack russell gräver inte alls (han har varit i träningsgryt 3 ggr), grannens gräver inte heller trots att hon har gjort flera grytprov.

[Emma-Rhino]
0

Jag skulle vilja börja spåra med Teddy. Ska försöka hitta lite info om det. Någon som tränar detta?

rugerupsillern
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min kompis har tre grythundar som alla startat på prov och även används vid jakt rätt så ofta(under jakttid) och där är ingen av dom som gräver eller är knäppa Glad

tezzla
0

nej, men vi kmr starta nybörjargångar i vår hos min uppfödare sen åka på grytträningar i vår/sommar =) jag hoppas det är något för min råtta

tezzla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

råttans första försök och han fixade en apportering i liten nybörjargång

tezzla
0

tezzla
0

[Emma-Rhino]
0

#16 coolt! Hur går det till under dessa träninspass? Vore kul att veta.

tezzla
0

vi provade bara nybörjargång hos uppf nu, bara för att se om han var intresserad av grävling och vågade sig in i gången, han var en naturbegåvning =)

vi ska på riktiga träningar på konstgryt på hemmaplan nu och se hur det går till, detta var första gången för både mig och Yatzy, detta är helt nytt för oss, men vi ska försöka oss på en J titel och fixa anlagen i sommar/höst, denna nybörjarr gång är lite större än dom på grytet med