Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: övrigt
Läst 1499 ggr
LinaK
0

Favvo ras utöver jack russell

Vilka raser gillar ni förutom jack russelln? Glad

Max 5 stycken får ni räkna upp. Annars kan man ju räkna upp i en hel evighet. Det behöver inte handla om hundar man kan tänka sig äga, utan mer efter utseende.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Emma-Rhino]
0

Har alltid velat ha en sibirian huskey eller alaskan malmute just för utseendet =) Tycker de är extremt vackra med sitt varglika utseende.

(Samojed är snälla hundar som jag med skulle kunna tänka mig eller collie. Men e inga favvisar)

Annars är det nog schäfer med rak rygg. När Zac somnar in, gud förbjude, så blir det en mörk, långhårig schäferhane för min del =)

Och Jrt!

Du måste med säga Lina =)

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ja samojeder gillar jag, dom har fina Skrattande

Hm får väl säga fem raser jag gillar:
Bichon havanais, coton de tulear, welsh corgi cardigan, border collie & långhåriga taxar

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

tezzla
0

raser som jag gillar är amstaff, har en och kmr äga fler i framtiden, pitbull, men den passar inte in i mitt liv just nu med flertal hundar och boende!

presa canario är en ras jag älskar men jag vet inte om jag kmr äga någon även rottis, det finns många, det skulle kunna bli en lång lista

Sophie&Segra
0

Oj, finns så många raser.. Men kan väll ge topp fel i alla fall :)

På första plats kommer Border Collie - en hundras som jag själv ägt, och det är absolut en hundras jag kommer ha i framtiden.

På andra plats hittar vi Finsk Lapphund - även denna en hundras jag själv haft och levt med. Underbara hundar, flera Lappisar kommer det defenitivt att bli.

Tredje platsen knips av en sjujädra häftig hundras i mina ögon, både psykiskt och till utseendet.. Nämligen Australian Cattledog.

På fjädeplats kommer en hund som jag tror kommer att bli min nästa hund, nämligen en Tervuerens. Otroligt vacker och ståtlig hund, med ett psyke som verkligen tilltalar mig.

En liten, nätt, mörk Malinois tik är hunden som kommer på femteplats. Tuff och riktigt snygg hund, på alla sätt o vis!

Men inget slår såklart den ultimata hunden, våra älskade Racer - Råttor till Jack Russells Kyss

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

[Empisen]
0

Svårt, men utöver Jack russell så är det bland annat Fransk bulldog, som jag förälskat mig rejält i. Sen även Petit Brancon, för att dom är så otroligt charmiga! Rottweiler har alltid varit en favorit. Schäfer likaså, en fantastisk ras. Sista jag säger får bli Storpudeln, om det inte vore för all pälsvård skulle det bli en ras jag skaffade någon gång i framtiden Glad

rugerupsillern
0

Utöver Jrt så skulle jag välja Tysk jaktterrier, vorsteh, tax, tollare eller laika :)