Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettbilder-filmer
Läst 1327 ggr
provson
0

Hunden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter förfrågan visar jag några fina bilder på min hund Katla från när honfortfarande var min. På grund av olika orsaker som är jobbiga att ta upp så placerade jag om henne hos ett fabtastiskti fint par som redan hade en JRT. Jag saknar henne fortfarande så mycket att jag gråter hejdlöst men det var ändå ett bra beslut (oj, oj om jag har ångrat mig många gånger!?).

Jag ska säga igen att den här hunden inte längre är min, så att det inte blir några missförstånd eller liknande. Bilderna har jag tagit. Enjoy!

provson
0

Här är vi utanför veterinären i Eskilstuna. Hon var så hemskt duktig att hon fick en lekboll som beröm!

provson
0

Bushunden!

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men vad fin! Fint att hon hade ett brunt öra GladMen så tråkigt att du var tvungen att omplacera henne. Tycker det är starkt när man inser att man inte kan ta hand om hunden. Bättre att den kommer till ett hem där man vet att den får det den behöver (menar såklart inte att du inte gav henne det, men jag tror du fröstår vad jag menar)

Var hon reggad i SKK eller?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

provson
0

Absolut! Jag var ingen dålig hundägare, men omständigheter gjorde att det var omöjligt att behålla henne. Om jag fick spola tillbaka tiden hade jag inte placerat om henne men det är ju lätt att tänka så, det kanske inte hade blivit någe bra alls. (Jag hoppas att ingen blir stött eller tar illa vid sig av vad jag skriver, om någon tex känner Katlas ägare eller liknande).

Hon var reggad i SSK. Hon hade en stamtavla och var ett finfint exempel, vi fick mycket beröm för henne när vi träffade på andra russelkännare. Jag är ingen hundutställningsmänniska (ännu) men hon hade nog vart en förstaprisare!