Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettfoder
Läst 1739 ggr
[Empisen]
2011-06-30 19:54
0

Nu..

Har jag bytt foder till Hugo, det blev Eukanuba Adult small breeds.
Införskaffades idag och hoppas på bra resultat! Så vi kan stanna vid detta foder! Glad Ville bara berätta det liksom Skrattande

[Emma-Rhino]
2011-07-01 12:37
0

Teddy ska med få nytt foder. Men det finns ju så attans många…. Berätta gärna om det e bra!

LinaK
2011-07-01 12:49
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppas det fungerar bra med det nya fodret Glad Hade det fodret ett tag till Algot då jag fick en provpåse, tyckte det var jätte bra.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

mieeow
2011-07-05 11:22
0

Vi har också Eukanuba Adult small breeds :D

Det är det enda fodret Yoshi har tyckt om, vet dock inte om det har att göra med att det är vuxenfoder… för vi bytte till detta när hon fyllt ett, och innan dess hade hon olika valpfoder, som hon då inte tyckte om :P

Jag tycker det är superbra! :)

Sophie&Segra
2011-07-05 11:49
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh, hoppas att det fungerar för Hugo! Glad

Ruff äter ProPlan's valpfoder - jag är så jäkla nöjd med det fodret, han äter upp alla kulor med glädje, älskar fodret o har superfin päls, jättefina tänder o är perfekt i hullet! Glad

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

[Empisen]
2011-07-05 13:12
0

Tänkte uppdatera lite, sen han började med Eukanuba har han varit kanon i magen! Avföringen är perfekt och han är mycket piggare (orkar mer) antar att det finns betydligt mer näring i det här fodret än vad det gör i Doggy.. Jag är jätte nöjd! Skrattande