Annonsera valpar
Om ni haft valpar till salu, var har ni i så fall annonserat? Eller vad rekommenderar ni utöver Blocket och Vovve.net (gillar inte de sidorna egetligen, får massa konstiga samtal av knäppskallar).
För nu i veckan får jag valpar igen, dock inte planerade denna gång. Jag har lite farhågor eftersom jag förra året inte blev av med alla hade kvar en valp i nästan 8 månader.
Hellre det än att sälja till en tok, det ska kännas bra annars säljer jag inte.
Men det här ingick inte direkt i mina planer, men jag ska mysa och gosa med de små liven hela semestern.
Bilder kommer när de föds….
Blocket och lokaltidningen har vi använt oss av.
Det lär räcka =) många knäppskallar! Viktigast är att våga säga nej när man inte tycker det verkar bra. VI sa nej till några.
En dam som ville köpa alla och sälja till norge t.ex… 
Ta många bilder är mitt tips, söta jrt bilder brukar locka. Sen kolla så de vet vad de ger sig in i, vill inte se mer jrt på omplacerings sidorna =(
om jag vore uppfödare så hade hemsidan varit prio 1, ska jag föda upp så ska folk veta vem jag är och vad jag har för hundar, jag skulle visa oss i utsringen, grytet och andra aktiviteter
sen skulle nog rasklubben komma som nr 2
blocket som 3
nu kmr jag nog aldrig bli uppf för det finns redan så många bra russelkennlar med bra hundar som är eftertraktade, men visst kan jag låna ut mina hanar till få bra utvalda tikar i framtiden =)