Julklapppar
Ger ni julklappar till era hundar? I såfall vad!
Mina får två stickade tomtar med pipfunktion som jag köpte på Harrods i London.
Det är bara hundarna som får superlyxiga presenter från London! Ha ha ha! Undrar hur många sekunder det tar innan Lukas slitit sin tomte i tusen bitar!
I år åker vi hem till pojkvännens föräldrar och där får alltid hundarna ett paket var. Det brukar inte vara något märkvärdigt. Ett ben eller lite godis :)
Medarbetare på jack russel terrier
Hewea: Eller så ratar dom den lyxiga presenten totalt, brukar vara dom billiga som går hem här iaf
Mina har fått en aktiveringsleksak från nina ottoson/ dog pyramid. Sen får dom nog nån godsak i paket också då dom älskar att öppna paket.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Har hitills köpt 10 paket till Ture. Aktiveringsleksak, ben, godis och resten är leksaker. Han älskar att öppna paket :)
Min Liam är också tokig i att öppna paket… vilket innebär att han varje dag sitter och pipier olyckligt under barnens paketkalender ;-) galning! Det lär inte bli några klappar under granen i förväg iår, då skulle varenda ett vara tjyvöppnat :-D
#3+4. Jag är säker på att Lukas älskar att öppna paket
. Och slita papperet i tusen små bitar osv osv.
Detta är ju hans första jul och jag kan bara föreställa mig hur exalterad han blir när vi bär in julgran:) Vi lägger inte heller paket under granen i förväg, eftersom vi har många fyrbeningar som älskar papper och snören!
Det blir nog en upplevelse, jag kommer ha kameran beredd!
mina brukar få öppna egna paket, förra året blev det en varsin pipleksak och ett ben