Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 1049 ggr
Hewea
0

Julklapppar

Ger ni julklappar till era hundar? I såfall vad!

Mina får två stickade tomtar med pipfunktion som jag köpte på Harrods i London.

Det är bara hundarna som får superlyxiga presenter från London! Ha ha ha! Undrar hur många sekunder det tar innan Lukas slitit sin tomte i tusen bitar!

Elcyion
0

I år åker vi hem till pojkvännens föräldrar och där får alltid hundarna ett paket var. Det brukar inte vara något märkvärdigt. Ett ben eller lite godis :)

Medarbetare på jack russel terrier

LinaK
0

Hewea: Eller så ratar dom den lyxiga presenten totalt, brukar vara dom billiga som går hem här iaf Tungan ute

Mina har fått en aktiveringsleksak från nina ottoson/ dog pyramid. Sen får dom nog nån godsak i paket också då dom älskar att öppna paket.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[MatildaTure]
0

Har hitills köpt 10 paket till Ture. Aktiveringsleksak, ben, godis och resten är leksaker. Han älskar att öppna paket :)

SmileyMalin
0

Min Liam är också tokig i att öppna paket… vilket innebär att han varje dag sitter och pipier olyckligt under barnens paketkalender ;-) galning! Det lär inte bli några klappar under granen i förväg iår, då skulle varenda ett vara tjyvöppnat :-D

Hewea
0

#3+4. Jag är säker på att Lukas älskar att öppna paketFlört. Och slita papperet i tusen små bitar osv osv.

Detta är ju hans första jul och jag kan bara föreställa mig hur exalterad han blir när vi bär in julgran:) Vi lägger inte heller paket under granen i förväg, eftersom vi har många fyrbeningar som älskar papper och snören!

Det blir nog en upplevelse, jag kommer ha kameran beredd!

tezzla
0

mina brukar få öppna egna paket, förra året blev det en varsin pipleksak och ett ben