Någon som bor i Sthlm?
Jag tänkte kolla om det är någon som bor i Sthlm? Ludde skulle behöva träffa andra (gärna mindre) hundar med ett bra hundspråk. Själv skulle matte uppskatta att få träffa likasinnade.
Ludde vill absolut inte slåss, men tycker ofta att okända hundar är jätteläskiga och låter massor. Jag brukar gå in och "styra upp" (avleda/dirigera bort) om han blir för på, men det är inte alltid det behövs. Skulle den andra hunden bli sur och fräsa ifrån brukar han mer eller mindre springa åt andra hållet.
Jag är hemma hela dagarna med ett SL-busskort. Jag bor i norrtälje kommun, och ser gärna att en ev. träff har någorlunda vettiga buss-/tågförbindelser.
Vill någon veta mer är det bara att kontakta mig via PM.
Medarbetare på jack russel terrier
Edwind skäller också men i övrigt är han "problemfri", umgås med alla sorters vovvar. Kan du inte ta 677:an till Uppsala några gånger? Komplettera med ett sms el köp ett tioresorshäfte så blir det inte så dyrt!
Du har PM :)
Medarbetare på jack russel terrier
Jag bor i Stockholm… Är ofta uppe i Norrtälje också för den delen.
Men litar inte riktigt på Hugo, det är första mötet som är avgörande om jag säger så, antingen gillar han hunden eller så inte.
Han har massor av hundkompisar, men just det här med att träffa nya hundar.. Är det en hund som är för på/dominant så blir det antagligen bråk.
Sen är ju jag lite sådär kinkig ang att träffa nytt folk..
Men hade varit kul.