Avreagering och avgnällning!
Hej.
Ibland beöver man få ut lite gnäll osv. Kanske gått en hel dag och inte haft någon att avreagera sig på. Små eller stora saker som gjort dig arg, ledsen eller helt enkelt lack!
Så tänkte vi kunde göra det med varandra! Man behöver det ibland =) Det kan vara precis vad som helst!
Ni behöver självklart inte men jag känner att jag behövde det nu 
Vill bara gnälla av mig lite på att mitt internet suger. Har Telia och ibland bara slutar internetet att fungera och modemet måste startas om. Igårkväll slutade det dock helt och först nu kan jag sitta igen.
Dagens problem jag vet, sjukt att vara sur över 24 h internetlös men allt stannar upp! ;)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Råttan var på utställning och det gick bättre än väntat, alla raser mot alla och han hamnade i final med 3 hundar bland 28 vuxna med kanon kritik av en domare som kan rasen och har dömt WDS, dagen efter tyckte hundfan tydligen stt han varit jätte duktig så vi kom hem med en brun hund från skogen. mer bajs än hund, så det blev duschning igen
Igår gick jag i ett lugnt villaområde då det kommer en bil i typ 70 km/h sladdandes genom en kurva och gasar förbi preciiiiis intill mig och hundarna :-O Mot förmodan hann jag precis slita alla fyra hundar tätt intill mig så att idioten missade dom med några centimeter.
Och idioten hade inte ens vett att stanna! har nog aldrig varist så arg på någon :-(
Nej fy =(
finner inga ord för denna dag, jag kmr inte ihåg när jag var så besviken och förbannad sist
#4 nej vad jobbigt! =(