Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: aktivering
Läst 1250 ggr
tezzla
2

Råttan i tidningen

em.nord
0

Yeay för Yatzy! En fin representant för rasen!

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

tezzla
0

han chamrade alla på plats med sin spralliga sätt, perfekt att visa upp rasen som många anser vara en ettrig/skällig ras och positivt för sporten, vi hade enbart hundar under 10 kg med oss denna gång, för att få bort alla fördomar om att det bara är "tuffa killar" med kamphundsraser som tränar, vi var bara tjejer med småhundar som gjorde reklam för vår klubb

SmileyMalin
0

Kul :-) fast jag hade velat läsa mer! Snålt av dom med en sån liten artikel ;-)

tezzla
0

jag tyckte också det var för lite, men jag är endå glad, jag hade ingen aning om att dom skulle komma, förhoppningsvis kmr några fler att kolla upp vad det är och hur det går till, men tyvärr kmr några alltid att ha fördomar och tycka att det är synd om den stackars lilla hunden! yatzy älskar att dra och det syns på hela hunden

LinaK
0

Vad kul Skrattande Tycker det var bra att dom skrev något om det i tidningen iaf. Kanske får bort några personers fördomar om sporten.

Yatzy är ju för härlig!

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Elcyion
0

Vad kul med en artikel i tidningen Skrattande

Medarbetare på jack russel terrier

lil-sis
0

Vi vill också testa weight pull men det verkar var väldigt svårt att få tag på någon i närheten :(

tezzla
0

vart bor ni?

lil-sis
0

Uppsala!

tezzla
0

närheten och närheten, det finns vi i gävle/söderhamn och sthlm har en grupp

em.nord
0

vad ska man tänkta på om man vill testa hemma? Några särskilda tillbehör så de inte skadar sig?

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

Toto11
0

Vad är weightpulls hemsida? Jag bor i Stockholm, vill att min hund ska prova på lite allt möjligt o se vad han gillar Glad

tezzla
0

gå in på http://swba.net där finns alla lokalgrupper

det man ska tänka på är att ha en måttsydd sele efter sin hund så den sitter rätt/inte fel belastar, värma upp, varva ner och stretcha, jag ser helst att man har en kunnig person med från start så allt går rätt till