Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 1163 ggr
Toto11
0

Saknaden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Känner mig lite nere och saknar min lilla valp väldigt mycket. Han åkte hem till mormor och morfar idag och sover över tills imorgon då han blir hemhämtad på eftermiddagen. Jag vet att det bara är för en natt. Men det känns ändå så tomt utan det lilla jobbiga yrvädret springandes och pipandes runt fötterna som tigger lek och godbitar. Känner mig lite dum nu när det bara gäller en dag, men men…

Tack för att jag fick skriva av mig och god natt

LinaK
0

Förstår precis vad du menar, det är ju som ens lilla bebis. Du får tänka att det är bra träning för din hund att vara ifrån dig ibland :-) Så otroligt söt din vovve är :-) jätte härlig teckning i ansiktet.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Toto11
0

Jag kan tänka mig att det är bra träning att jag/vi är ifrån honom ibland. Men exakt varför är det så? =P

mm, det är Sigge också, älskar att hans teckning ser ut som en blixt =D

Det vita är som en solfjäder som breder ut sig =) älskar det

LinaK
0

Varför det är bra träning att han får vara ifrån er? Glad Jo ibland måste man ju bara lämna ifrån sig hunden, om man ska åka bort eller liknande. Då är det ju bra att lämna hunden någonstans där den är trygg Glad

Tack snälla du, ja Sigge har lite sned teckning.

Men ditt lilla yrväder är ju bra charmig, gärna fler bilder på honom Skrattande

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

tezzla
0

det är nyttigt att sakna och vara ifrån. även om det är jobbigt, det är bra om hunden lär känna någon/några dom kan passa den när det behövs, sjukdom, semester… man vet aldrig när det kan behövas

Yatzy vill träffa sin brorson till vår/sommaren för lite lek och träning =)

Toto11
0

Tack snälla för svaren LinaK och tezzla. Det är inte bara han som lär sig, utan jag också, båda vi blir som galningar när vi träffar varandra.

Toto väntar otåligt på matte tills hon får tid så han kan få träna och leka med sin farbror =)