Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 10542 ggr
Likeabug
21

Jrt från Tomelilla?

Finns det någon här inne som kanske har ett syskon till min pojke? :)

Piddelinjen? Är från en uppfödare vid namn Ilse Ekenborn (om jag inte minns helt fel) Hon brukar annonsera på blocket.

angelica75
1

Ingen uppfödare som jag känner till.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

kroon01
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad heter din hund? Vad heter föräldrarna.

Anibass
0

oj nu såg jag att det var mer än ett år sedan du skrev ditt inlägg!
Men jag har en liten gosse från Piddelinjen! & från Ilses uppfödning!

Min förra JRT hade oxå Pidde i sin stam, samt ett par andra som oxå denna vovven har!

urfaren
4

Jag ska köpa en hund från henne och har bara bra erfarenheter. En uppfödare som ä lätt att ha att göra med etc

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Vitaminen
6

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad kul att höra lite om kenneln!

Jag har precis kontaktat Ilse för att höra om hon har en valp till mig :)

urfaren
0

#5 Ok, vår valp föddes 29/8 ska du ha en ur de nkulle nmed? Hade varit super  om man hade kontakt med en till med valp därifrån :P Vi ska ha den trefärgade tiken

urfaren
0

#5 lustigt att du tycker om marsvin. Jag är reggad uppfödare av marsvin (Minis) Var bor du? Du kan PMa mig om du vill

josh1@live.se
4

Hej!! Jag har en hane från piddelinjens kennel och är mkt bjöd med honom. Ska eventuellt köpa en tik från ilse och hennes kennel. Han är snart tre år men vet du vem föräldrarna är.

Catteee
3

Jag har en femårig tik från henne. Och underbarare hund får man leta efter!! Hon va avlad för att inte ha så mkt jakt i sej, och hon är "bara" sällskapshund. Nått som nån mer fått till sej?

allstarl0ser
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min sambo har en 7 månader gammal pojk ifrån Ilse.

Vi är verligen urnöjda med både hunden och bemötandet vi har fått ifrån Ilse både när vi skulle köpa honom och nu efteråt.

Tanja.K
3

Jag har en liten gosse från Piddelinjen! & från Ilses uppfödning,född 27/ 2011 :) Vi finns i Stockholm Vällingby

Marika Norrman
3

Min är inte från Ilse, men jag vet att hon är toppen! Och jag ska i framtiden köpa en tik av henne hade jag tänkt. Bor i Tomelilla, fler som bor här? Hade varit kul med en jrt träff :)

Från Marika och hennes bästa vänner =)

Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.

mieeow
3

Vi har också en flicka från piddelinjen! Naomi Trassel eller Yoshi som vi kallar henne :) Född 2010-05-10

Visserligen längesedan du skrev ditt inlägg, men det hade verkligen varit kul med en jrt träff :) Jag finns i lund ^^

Hurvinek
4

Vår nya familjemedlem kommer också från Ilse; Piddelinjens Flash Trassel. Dock kallas han för Milou (efter Tintins vita terrier). En helt UNDERBAR och rolig voffsing.

Han är efter Jackweilers Action Forever och Piddelinjens Attila Trassel: