Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 982 ggr
LinaN
0

Gul rosett för hundar

En kampanj för att öka folks medvetenhet. hurmånga gånger har man inte mötts av hundägare och hundar som på långt avstånd ropar att hunden är rädd, aggressiv, sjuk eller löper?

Genom att använda sig av en gul rosett så signalerar man att man bör ge det hundekipaget mer utrymme än man behöver i vanliga fall. Något som inte bara vi hundägare borde känna till utan även andra människor som inte är hundvana.

hjälp till att sprida ordet! :D

http://www.gulahund.se/ ?utm_source=facebook.com&awesm=fbshare.me_i0lU&utm_campaign&utm_content=fbshare-js-large&utm_medium=fbshare.me-facebook-post

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Elcyion
1

Jag ser inte poängen med det. Är väl bättre att folk lär sig respektera om hunden har munkorg och ägaren säger till dem att låta hunden vara? För det fungerar definitivt inte! Jag är grymt sugen på att börja ta med mig en blomspruta ut för att uppfostra de som anser sig stå över det svenska språket. Nej gäller bara alla andra… Inget gult band i världen kommer att få de människorna att visa hänsyn. De som redan visar hänsyn behöver inget gult band.

Medarbetare på jack russel terrier

em.nord
0

jag tycker det är en rätt bra idé…

Sen har iof sig jag märkt att många gillar att gå efter en om man har en hund som skäller. Det gör mig pissarg och hunden ännu skälligare. Lust att sparka dessa på smalbenen!

JAg läser av hundar jag möter och går alltid så långt bort som möjligt både för min och deras skull. =)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg