Hund annonser
Tips på andra bra ställen att lägga ut annonser på än Blocket och Vovve.net????
Har två hundar för mkt eller inte beror på hur man ser det, men för deras skull behöver de egen tid.
Figo= Heffaklumpen är världens goaste min önskan är att han skulle komma, antingen till ngn som bor på gård där han kan vara ute mkt eller en frilufts människa.
Jag har tackat nej till flera köpare och fått ett återud av en uppfödare pga att han är lite för stor för hennes kennel.
Jag fick tipset att lägga ut annons i tidningen LAND, Ngn som använt sig av den?
Det ser ut som en JRT (rätta mig gärna här). Om han är reggad i SKK eller JRTC borde det väl gå att annonsera honom på deras sidor? Har du möjlighet att ha honom kvar tills ett nytt hem är hittat (även om det tar tid) skulle jag kontakta hittehund och se om de kan hjälpa dig. Vad jag har sett av deras omplaceringar gör det ett riktigt bra jobb! De (precis som du) nekar personer som inte känns helt rätt. Bästa matchen för hunden är den som får ta över den (och inte först till kvarn). Nu vet jag att de kan ha kö, så det är inte säkert att du kan få hjälp av dem.
Medarbetare på jack russel terrier

Jag har tid, han är över året och min tro är att en vacker dag kommer jag att hitta den "perfekta" ägaren. Till dessbor han hos oss.
Han är reggad i SKK.
Men att annonsera i JRT-clubben känner jag att inte är bra, för de kräver nästan att hunden ska ha diverse bedömningar i utställningar m.m. tyvärr!!!!
Jag har ingen åsikt om dem alls. Har aldrig haft med dem att göra. Synd att de inte verkar vara det du söker.
Hittehund då? Jag har läst vad Christine (som är grundare av hittehund) har skrivit om deras organisation, och på ca. 10 år hade de då det skrevs endast haft 3 omplaceringar från de hemmen de hade placerat hundar i, och alla hade varit fullt godtagbara skäl så som sjukdom i familjen och liknande. Mitt företroende för dem är väldigt stort.
Medarbetare på jack russel terrier
Du kan ju slänga in en annons på iFokus med, inne på Omplacering & Djurannonser.