vet inte vad det är?
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
det är en utställning som går varje år i göteborg =) vi ska tyvärr inte dit, det är för långt och jag har ingen hund som ska ställas
Skulle gärna åkt dit men tyvärr är det alldeles för långt bort.
Medarbetare på Sphynx iFokus
ska du ställa Doris?
Ja, det ska jag. På lördagen. MEN, har råkat plocka för mycket päls vid ansiktet och irriterat huden kring ögat på något vis.. Ser inte snyggt ut, om man säger så.
Och har dessutom inte tränat henne något alls på att stå. Tror inte det kommer bli några vidare resultat, tyvärr. Är så himla nervös!
Men det ska bli kul att gå på mässan och kolla SM i freestyle i alla fall! Och shoppa loss så klart!
Vore kul om andra härifrån skulle dit också.
hoppas det går bra, jag har ställt min hund fast jag röck en fästing i pannan så han fick en rund kal och rosa fläck, det är bara köra på =) se det som träning och en rolig grej tillsammans, det ska bli spänannde att höra hur det gick, lycka till! jag är nervös varje gång, jag mår illa, skakar, kallsvettas fast jag ställt flertal ggr, men det går över lite när jag väl kmr in i ringen! jag hoppas det blir lika för er
Nu blir jag lite lugnare. Men det känns så jobbigt att jag är helt oerfaren med sånt här, och i princip alla andra som är där lär sina hundar att stå det första de gör. Man känner sig lite som en loser.
Sist när jag ställde ut inofficiellt skakade jag så mycket att jag knappt klarade av att lyfta upp henne på bordet. Herregud. Men nu har jag en erfaren kompis med mig som kan hoppa in om jag svimmar, haha. Och uppfödaren finns på plats med.
jag är lika nervös som du och jag har ställt yatzy i 3 år! han är den första hund jag ställer ut och min första jrt, så jag har också varit helt grön, du lär dig med tiden och domaren säger vad du ska göra, sen när det är andras tur för enskild bedömning så går det att titta lite vad dom andra gör, det kmr gå bra ska du se! se till att inte bråka för mycket med hunden ,det ska vara kul =) när domaren ska kolla på alla hundar i starten i klassen så ställ upp, men när de andra visar sina hundar, låt henne vara eller träna lite roliga trick i pausen, det gjorde jag med yatzy första riktiga uts, för det vet jag att han tycker om/blir glad av. lycka till nu
Jag ska dit med 4 hundar 
www.myrvangs.se
LYCKA TILL!!!!!
håller alla tummar och tassar och svansar för er!
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus